domingo, 22 de febrero de 2009

Això es pot salvar (SAU)


Poder viure a prop d'aquest camí,
poder beure l'aigua d'aquest riu,
sentir la pluja com cau i ens mulla,
i tenir-te al meu costat agafant-me de la ma,
per si no ho podem fer demà.

Veure els arbres créixer cap al cel i saber que res no els pararà,
voldria escriure que això canvia,
i aquest món es pot salvar,
però em temo que tot això se'n va.

Obro els ulls, miro al meu voltant,
i veig com tot això s'acaba,
si algú em vulgués explicar per què? Ningú no ho vol intentar,
que això es pot salvar!

Si algú em vulgués explicar,
per què els rius estan contaminats,
per què el mar és un abocador,
quantes espècies ja s'han carregat,
i el fill de puta que cremi aquests boscos,
que li tallin les mans, potser així no els cremarà.

Obro els ulls, miro al meu voltant,
i veig com tot això s'acaba,
si algú em vulgués explicar per què? Ningú no ho vol intentar,
que això es pot salvar!

1 comentario: